Tuesday, March 1, 2011

Trip to Melaka

Salam...
24.2.2011 saya mengikut suami saya ke Melaka....hehehehehe...sebenarnya suami saya ada kursus...sambil2 tu boleh saya dan anak2 join sekali...bukan apa kalo duk umah pun susah juga,...terus terang saya katakan sejak dah ada anak 3 orang ni...memang susah saya najk jaga diorang semua ni sendirian..walaupun saya ada kursus guru tadika yang terpaksa saya menghadirkan diri..(sorry k.ina nk.zan tak dapat join)...walaupun saya ke Melaka sebenarnya hanya terperap di bilik hotel sahaja...tapi tak per...suami saya ada sekali...so tak susah nak mintak tolong walaupun dia pergi course...walaupun begitu suami saya sempat gak la cilok satu malam bawak saya dan anak-anak gi jalan2...tu pun naik bot jer...sebelum naik bot kitaorang pegi makan dulu...lupa la plak tempat yang kitaorang makan tu...tapi dekat dengan jeti bot tu la...tepi jalan




hidangan makan petang kami sekeluarga di restoran seafood...sebelum kami pergi makan dan order tadi...kami berjalan-jalan di jeti bot tepi sungai...nama tempat tu kalo tak silap Melaka River Cruise..

Adik Zaqwan...

Zafran n Zayyad

saja suka2 amik gambar dari belakang...hehehehehe

me n my lovely  boys

Masa tengah amik gambar ni...abang duk sibuk...bila kita nak naik kapal ni?...jomla bu....saya cakap...nanti dudlu...kita gi makan dulu then baru kita naik k...kalao malam lagi cantik view dia...then abang said...ok bu....good boy..:)

bot baru bergerak...

angah semangat nak tengok pemandangan

angah teruja

Adik Zaqwan terlena dibuai angin malam...

Disebabkan waktu malam dan tidak nampak apa2 yang menarik kecuali lampu...so tak dapatla nak rakam pemandangn lampu itu....jadi terpaksala kami mengambil gambar kami sahaja...hehehehehe...







Perjalanan bot kami berakhir 1/2 jam kemudian...Zaqwan lena tidur...selepas menyusu (direct BF) 2 kali...sampai sahaja di hotel semuanya tertidur kepenatan...impian saya mahu berjalan-jalan di tempat yang menarik bersama keluarga tercinta...insyaallah tercapai....

No comments:

Post a Comment