Monday, March 7, 2011

Kemaskini stok EBM

Sementara hujan berhenti, saya nak berblog sekejap...hehehe...stok EBM dalam peti ais saya semakin banyak dan kemungkinan akan melimpah, jadi saya terpaksa kemaskini stok EBM saya secepat mungkin, so semalam saya dah kemaskinikan stok EBM saya, memang banyak, tapi saya masih dapat merasakan yang stok susu tu masih belum mencukupi untuk saya bertahan sehingga 2 tahun, namun begitu risau jugak, kalau banyak2 nanti takut ter expired plak, stok susu saya makin pekat dan bertambah sejak saya mulakan makan Vitamin dari shaklee trial pack, disarankan oleh blog mama iman n mommyLyna...thnx a lot guys,,...but..walaupun ada supplement, apa yang penting adalah kosongkan payu dara baru la susu akan ada setiap kali memerah, saya percaya pada supply n demand, kadang2 kalo saya tido lewat, sebelum tido saya akan memerah dahulu, pastu disambungkan lagi dengan direct BF oleh adik Zaqwan...

 Stok EBM yang berterabur di dalam peti ais

Stok susu yang belum di susun

rupa saya setelah disusun...

supplement yang saya amalkan Shaklee Trial Pack...dimakan setiap hari

Saya harap saya dapat bertahan sehingga umur adik Zaqwan sampai ke 2 tahun,saya sentiasa berdoa semoga impian saya tercapai....Insyaallah

No comments:

Post a Comment