Tuesday, March 1, 2011

Saya Mahu Electrik Breast Pump pinky percuma dari blog Sarakids

Salam...
HAHAHAHAHA....kelakar plak rasanya tajuk macam ni...sebenarnya tajuk macam ni sebab saya nak join contest yang mommylyna anjurkan...manalah tahu ..ada rezeki...hehehhee...kenapa saya mahu elektrik breastpump? Sebab:
a) Sebelum ni saya pakai manual breastpump jenama Mebby...pakai 2 minggu..patah...pergi tukar...2 minggu lepas itu..patah lagi....so saya tukar terus dan tambah duit untuk upgrade elektrik breastpump jenama yang sama...guna 1 bulan...terus jam/stuck....ia tak suck mengikut apa yang saya fikirkan....so saya pergi tukar jenama baru Harmony Breastpump Medela...dan apa yang best saya dapat balik duit saya...

inilah yang saya guna sekarang.....

b) Saya sangat bangga dengan puan Farhan dari Sarakids....dia menyusukan anaknya sehingga dia boleh menjadi konsultan laktasi penyusuan ibu...dan dapat mencipta breastpumpnya sendiri...sangat2 bangga...oleh itu saya sangat teringin mempunyai breastpump yang dicipta olehnya...hehehehe

impianku...

c) Saya teringin untuk relaks ketika mengepam susu untuk anak2 saya...sambil mengepam...sambil berblog...hehehe...kalau guna manual...kena concentrate on mengepam...xble buat keje lain...nanti emosi terganggu...hehehehhe...
d) Saya sekarang berusaha untuk memberi susu saya kepada anak kedua saya yang sentiasa tidak sihat itu...kesian kat Zayyad...yang tak lama minum susu ibu...sorry angah yer....sekarang saya ingin menebus kembali untuk memberi susu saya kepada Zayyad dan Zaqwan...secara serentak...mungkin dengan elektrik breastpump yang saya inginkan ini dapat...menambah kuantiti dan kualiti susu saya dan dapat beri kedua2 mereka susu saya ...insyaallah...


Semoga impian saya tercapai....


Artikel ini ditulis sebab saya mengidam iPad percuma MySuperKids. Sertai Bengkel Adsense di laman web buat duit online & mulakan gaya hidup sihat dengan vitamin semulajadi ShakleeTrialPack

No comments:

Post a Comment