Sunday, January 30, 2011

sajer2....

Salam...
tajuk ntah apa2 heheheehehe....sebenarnya aku nak letak gambar anak aku 3 orang ni....hihihi....suka tgk dorang ni...dah 3 anak aku yer....(hehehe cam tak caya jer)tiga2 HERO lak tuh....masa bujang dulu aku tak pernah terpikir pun di usia 29 tahun ni aku akan ada TIGA ANAK!!!rezeki Allah...Alhamdulillah...suami aku sentiasa bagitau aku setiap kali aku ngandung....rezeki Allah nak bagi....makin bertambah anak makin bertambah la rezeki kita insyaallah.....aku percaya tentang itu...walaupun kami sekeluarga x KAYA duit...tapi kami KAYA dengan anak.....kami KAYA dengan kasih sayang anak2...KAYA dengan kasih sayang umi,baba,ma,abah, kami KAYA dengan kasih sayang adik beradik,kami KAYA dengan kasih sayang saudara mara,kami KAYA dengan kasih sayang rakan2....AHAMDULILLAH....

abang Zafran yang sentiasa bersemangat.....
angah Zayyad sentiasa cool.....
adik Zaqwan yang cute....

Gambar diorang ni aku amik masa diorang xgi school....waktu tido diorang masa tu sama....tenang sekejap rumah....kalo tak havoq ngan telatah abang...angah.....
Aku sentiasa berdoa semoga anak2 aku menjadi orang yang berguna suatu hari nanti...anak yang soleh...
INSYALLAH....

No comments:

Post a Comment