Monday, April 4, 2011

Buffday hubby 29 Mac

Assalamalaikum...
29 Mac lepas saya dan anak-anak menyambut kelahiran suami dan abah mereka yang ke 29 tahun..(dah meningkat umur suamiku ini...heheheheh)alkisahnya....28 Mac petang, ada panggilan telefon dari persatuan yang mengatakan ada kursus yang perlu dihadiri esoknya 8.00 pagi-5.00 petang di Shah Alam,alamak!!!!nak pergi ke tak ni?kalo tak pergi...xder la ilmu....kalo pergi cam mana nak buat preparation tuk buffday celebration hubby??(sebenarnya xder preparation yang seriuos pun).. so...pagi2 esoknya...saya pesan dekat one of my staff...supaya diorang(anak2) buat buffday card tuk abah diorang...so petang tu masa saya amik diorang kat taska...dah siapla..cuma cop tapak tangan saya jer yang xder...xper la....

dua2 action nak bagi card buffday kat abah...
dua2 berebut nak bukak...
inilah hasilnya!!!cop tangan hijau (zafran)cop tangan kuning (zayyad)tapak kaki merah (zaqwan)
Happy Birthday abah!!!

So,malamnya kami buat keputusan untuk sambut buffday hubby kat e-curve, kebetulan dekat je dengan rumah kami, sambil2 boleh bawak anak2 pergi jalan2 sekali...

adik Zaqwan tido...sementara tunggu abah,abang,angah gi semayang maghrib...
happy Birthday abah..

Alkisahnya....buffday kek ni...sebenarnya saya nak tempah kek yang ada lambang MU...tapi disebabkan last minute punya plan...ambik je la kek ni...asalkan ada tema bola...hehehehehe...coz suami saya ni gila sangat dengan bola...tapi kat tv jer la...hehehehehe

happy birthday to you...
happy birthday to you....
happy birthday to abah.......
happy birthday to you...................


hidangan kami di malam itu...
Di akhirnya...kedua2 hero saya tu...setelah kekenyangan..apalagi...diorang pun memulakan 'operasi' mereka...lompat sana...lompat sini...lari sana...lari sini....aduh!!!aduh!!!naik pening ibu....tapi nasib baik la tempat yang kami duduk tu tak ramai...cuma kami dan satu lagi family....bebasla hero2 tu nak berpesta...HAHAHAHA...

No comments:

Post a Comment