Monday, April 4, 2011

Beg Kangaroo

Assalamualaikum...
Kali ni nak promote barang baru, bukan apa beg ni sangat sesuai untuk ibu2 yang mempunyai banyak barang di dalam hand bag diorang, so saya sangat suggestkan beg ni, supaya barang2 di dalam handbag teratur dan tidak kelam kabut.
contoh barang2 di dalam hand bag saya...
kangaroo beg tadi dimasukkan ke dalam hand bag
kedudukan kangaroo bag di dalam hand bag saya
kangaroo bag ada dalam tu!!!
bila nak amik pen or barang2 lain senang aje...

Sebelum ini, barang2 di dalam hand bag saya sangat messy, tapi dengan adanya kangaroo bag ni barang2 di dalam hand bag saya lebih teratur dan memudahkan saya untuk mengambil barang yang dikehendaki...
harga???sangat murah RM30, ia dimuatkan dalam satu kotak dan didalamnya ada 2 saiz,yang saya tunjukkan adalah saiz kecil,lagi satu saiz besar sikit...so kiranya RM30 dapat 2 saiz la!!!warna setakat ini hanya gold shaja yang available..
BERMINAT???BOLEH HUBUNGI SAYA DENGAN EMAIL : ti_ans@yahoo.com sertakan maklumat
1. Nama penuh
2.Alamat
3.No telefon
saya akan reply untuk cara pembayaran dan penghantaran

No comments:

Post a Comment